Almenackor och smärta

Ligger i soffan, är fortfarande i villan. Bihålorna känns väl okej, har lite ont idag men har tagit lite tabletter så förhoppningsvis går det över snart. Dock känns väl inte orken så jätte bra, men det var som mamma sa, man blir ju inte piggare av att ligga i soffan hela tiden. Så jag kanske får försöka gå på en liten promenad ikväll för att kicka igång kroppen lite.

Skolan börjar på onsdag och det känns väl lite både och. Känns bra att äntligen få börja, för då går det snabbare tills det är över, men det känns konstigt dels för att jag är orolig för att orken kommer tryta i början efter operationen, hoppas också att jag kommer in i rutinerna bra och snabbt. Men har en liten plan angående det så det blir nog bra :).

Idag ska jag bara ligga i soffan och ta igen mig så gott jag kan, läsa lite i en bok jag fick i present och kanske kolla på Big Bang Theory, älskar den serien, fast då kommer jag skratta och det gör ont i näsan :P haha. Dock ska jag kolla lite på datorn nu, ska leta efter en bra almenacka, jag är så kinkig när det gäller sånt, den ska vara perfekt! Hoppas ni har haft det bra i helgen och allt!


Mina fina pärlor

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0