Back on track?

Är tillbaka i lägenheten.

Bestämde mig för att åka till centrum med mamma för att köpa ny kalender. Egentligen hade jag tänkt att inte göra något tills skolan börjar men mamma sa också att det vore bra om jag väckte kroppen lite. Sen känner jag mig ju tryggare om jag har mamma med mig när jag "provar vingarna". Måste faktiskt säga att det kändes skumt att gå omkring bland folk så här när jag varit "instängd" i flera dagar. Men nog om klagande och sjukprat.

Ikväll blir det bara mys med E, Tottenham spelar idag mot Man U :) Så självklart blir det tittande på det. Ska bli kul å se dom efter speluppehållet (PL-uppehåll)! Kanske gör oss en kopp te också, vem vet? Vi har ju en del att välja på, haha.

Näe, nu måste jag lämna över datorn till E, sitter på hans nämligen. Men vi höres friends! Hoppas ni har haft en bra start på veckan ♥



Blue angel - 150 kr












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0