Bra grejer

Kan dee tröjorna är nerpackade, leggings, walkingskor, sovkläder, underkläder, ja, det mesta är nerpackat. Neccesär och sminkväskan blir ju packat imorgonbitti.

Sitter och kollar på Sommar med Ernst och han är ju så inspirerande, (vad ni andra än tycker och tänker så är han det). Nu börjar Hawaii five -0 också. Bra serie!

Jag har ätit en mysig spontanmiddag med Anne på hennes balkong, härligt att ta igen lite ;)!
Har tagit min spadusch som jag gör någon gång i veckan, skrubbar kroppen och ansiktet och allt annat, smörjt in mig ordentligt och "nattat" hyn. Jätte skönt, ska ta ur turbanen på skann snart också. Så, imorgon åker vi och det ska bli så himla skönt. Ni anar inte vad jag längtar och är taggad! Erik är iväg på träning och kommer sen vid 22-tiden. 22.30 är det The Killing som vi absolut inte kan missa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0