Cookies & bra pott!

Lite bilder från idag.

 

Vi hade en jätte mysig och trevlig fika med lite släkt från mammas sida och farmor såklart. Jag hade bakat allt som bjöds på förutom lite ballerina och mammas tårta (som är mycket uppskattad i släkten). Idag så gjorde jag kardemumma kakan och Mega Chip Cookies, muums säger jag bara. De är ett stort ha begär om man är chokladdyrkare, mjölkchoklad, vitchoklad och mörkchoklad i dem. Kan lägga upp recept om ni är sugna på att göra dessa? Hittade receptet i en kakbok jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. På tal om det, fick jätte fina presenter idag! Har nu en väldigt bra pott på H&M till höst/vinter/vår/sommar, beroende på när jag väljer att använda dom :) Älskar att få presentkort, det är ju riktigt bra! Fick också en väska som jag önskat mig av farmor, perfekt size på den. Lägger upp en bild på den senare. Nu ska vi mysa det sista här och äta god middag. Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0