Dagens + Cds

Morsning korsning!

Rumpan är placerad i soffan, ögonen skriker efter sömn, huvudet dunkar och jag är allmänt slut i kroppen. Gött? Nja.


Nåväl, jag håller på å importerar lite nya cds vi köpte idag. Vi ska ju på en liten roadtrip i morgon så vi har köpt en sladd som man kan koppla från bilen till ipoden. Lite music måste man ju ha, visst?

lite blandat men det är så vi är, blandade..

 

Funderar på att tidsinställa ett inlägg per dag nu när vi är borta så ni får nått å läsa, känns det överdrivet eller bra? För mig skulle det nog kännas bra så jag tror jag gör så, återstår att se!

 

Nu ska jag iallafall fortsätta importera cds-en och packa lite. Vi kör väl en dagens på det också va?

Taada!

Btw, sjukt dyrt att köpa skivor :S, inte okej alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0