det där som tar emot

Just nu sitter jag på verandan i villan, jag och E är hundvakter till onsdag :).

Är lite blank i huvudet för tillfället. Jag och Erik gick upp vid tio i 7 för att säga hej då till mamma, pappa och speciellt Johan. Kl 7 så åkte dom iväg, destination Ume. Igårkväll hade jag det jobbigt, eller hela eftermiddagen snarare, ville verkligen inte tänka på att Johan skulle åka idag, var nära till gråt hela tiden och det var jobbigt, men jag försökte att inte visa det. Det kändes bra på något sätt att säga hej då i morse och inte som igårkväll. Eller bra och bra är väl att överdriva, men okej. Vinkade hejdå till dom när de rullade iväg och pratade precis med mamma och dom har ca 5 mil kvar till Sundsvall, så de har ca 30-35 mil kvar till Umeå.

Jag och Erik har varit ute på morgonpromenaden med Rocky och ätit frukost och nu ska jag slappna av i solen. Senare idag så ska vi åka till Åkersberga för att fira min kusin och mitt kusinbarn :) Ska bli super skoj att träffa alla igen! Jag och Erik får representera vår familj ;)

Ikväll så funderar vi på att införliva min picknickväska som jag fick i 18-års present. :) Nåväl, nu ska jag sola lite, hörs mer senare. Hoppas jag har lite mer i huvudet då så inte inläggen blir så snurriga.

har lite att läsa i solen iallafall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0