För en stund sedan..

Nu sitter jag och praktiskt taget häller i mig grönt te, Erik kände sig krasslig när han gick upp idag, ont i halsen och huvudet, så jag "måste" hälla i mig, får inte bli sjuk inför operationen. Funderar på att gå till Ica och köpa apelsiner och ingefära. Nu kanske jag låter jätte nojjig men nu har jag väntat på operationen i flera år så nu ska jag baskenemig inte bli sjuker. Så, nu var det avklarat.

Dagen då, den har jag ingen aning om, vilket bara känns skönt faktiskt. Ska väl börja plocka lite till imorgon, då ska jag nämligen förflytta mig till villan och bo där tills jag känner mig okej från operationen. Erik ska som tur är också sova där. Tänkte nog läsa en del också, bara vara helt enkelt. Sen får vi se, brukar alltid kunna säga så här i början av dagen sen får man myror i brallan. Men vi får se helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0