Ingefära till lunch?

 

Fick i mig lite apelsin och banan för en stund sedan. Köpte med mig ingefära och tänkte att nu jäklar ska jag bomba i mig det (har läst om en kille som äter ingefära varje dag och är nästan aldrig sjuk, nu kan ju det ha med hans immunförsvar att göra också men jag är mer intresserad av faktumet att han äter det varje dag), Tji fick jag kan jag ju säga. Skar upp några skivor och stoppa i mig det. Fyy f*n vad det brände i hela käften! Tog en skiva banan för att mjuka upp känlsan lite, tänkte jag då. Det hjälpte ju knappt?! Så efter några liter vatten och ett antal kissrundor så är jag fit for fight igen. Fick i mig min skål med apelsin och banan iallafall, mums.

 

Det blir inget smyckesgörande idag, jag känner mig lite för loj för det. Vill vila upp mig så mycket jag bara kan inför operationen så nu ska jag göra mig en kopp kaffe och sen läsa min tidning som jag köpte med mig. Hoppas ni har en mysig dag där ute ♥

Om ni kikar in senare så får ni se ett nytt armband som jag gjorde igår och som inte lämnat armen mer än när jag duschat och sovit. Så vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0