Lugn i stormen

Behöver nog inte vara orolig ang. förra inlägget, pappa ringde grannen och han hade lite lugnande ord om att det är irländare som är här på somrarna och raggar jobb. Så jag är lugn. Eller är på väg å bli iallafall!

Anywho.. Har prickat av allt på min lilla "att kolla upp på datorn"-listan, känns gött. Eller har en sak kvar. Känns lite surt att jag inte hade med mig min kamera så jag kunde ta bilder på lite allt möjligt.  Men iallafall, jag tror jag har klurat ut hur jag ska se ut på lördag (bröllopet), ska bara prova en klänning här hemma, hoppas den passar efter alla glassar i sommar. Annars vettef'n kan jag säga ;P haha. Men det blir noh' bra!

vår underbara Salem sitter nu på väggen över soffan :) Ni ska få se före och efter bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0