Målet är klart.

Dagen före..

Imorgon börjar skolan igen. Ett år med totalt ledig har ju satt sina spår på rutiner och annat, men nu kör vi på igen! Jag är lite exalterad, känns kul att få börja och ha strikta rutiner och få plugga. Köpte en almanacka igår med mamma som kommer bli perfekt sen när min andra är slut. Jag beställde härifrån förra november och alltså så började min almanacka då från november förra året och tar slut som nu i november. Mkt november.. Så fram till början av november så har jag min gamla och så börjar min nya då. Om jag kan hålla mig.. Den är jättefin och jag har redan gjort iordning den. Jag kommer ju ha den med mig också eftersom det är mycket att skriva in med planering och så i skolan.





Mitt mål, självklart redan inskrivet i nya almanackan






Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

HALLOJ :)

Nu har jag en ny tävling igång, där du har chansen att vinna löshår, ett valfritt clip-on set ifrån happyhair.se

Kika in för mer info :)



http://jennyhammarstrom.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-clip-on-set-fran-happyhair.html

2011-08-23 @ 12:02:42
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0