Pannkakstorsdag!

Hey friends!

Måste säga att hjärnan fortfarande är på sommarlov.
När vi satt på psykologin och läraren ställde frågor så hörde man syrsorna alltså.. Det var alldeles tyst. Sen vaknade några till och kunde svara (lyckostar). Min skolhjärna har bara haft ledigt i 1 år nu så. Den vaknar nog snart :) Fick veta idag att flera delar av hjärnan stänger av under sömnen för de har gått sönder under dagen och reparerar sig när man sover. Pannloben är en del av dem. Coolt right?

Ikväll är det pannkakstorsdag hos Sussie! Yeey, ska bli så jäkla gott alltså. Har varit sugen så länge! Sen att det är hos Sussie gör ju inte saken sämre ;)

pannkakstorsdag hos farmor för några veckor sedan ♥






Kommentarer
Postat av: Moa

Verkligen helt fantastiska var pärlorna :) Naaw, gullis! Jag tycker också det är tråkigt, hade så gärna velat träffa dig och se Johan spela förstås. Samtidigt som jag inte orkar åka fram och tillbaka. Plus att jag har uppkörning på måndag, vilket gör det ännu svårare... Men vi ses ju sen iallafall :)

Hur har det känts att gå i skolan?

<3

2011-08-25 @ 18:45:16
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0