Smygis

Sitter nu i soffan i villan. Har precis sminkat och fixat mammas hår (Vill bli stylist/MUA), hon blev jättefin :) Hann tyvärr inte ta någon bild med mobilen, de hade lite bråttom och jag har inte min kamera med mig. Men det viktigaste är ju att pappa ser henne, hihi. Så nu har jag bunkrat upp med en tidning, datorn och så fick jag mitt efterlängtade paket idag också! Ni får en liten smygtitt på sakerna nu, tog med mobilkameran som inte är den bästa. Men ni kommer få bättre bilder senare!

Åh, jag vill bara sätta igång nu!

 

Har lite att kolla upp på datorn nu:

- Söka på 50-talet, (ska på bröllop på lördag och måste få lite inspiration)

- Kolla upp ett recept på Creme Brúle (stavning?)

- Kika in Ikeas hyllsortiment

- Lite inspirationsbilder till hösten

 

Catch up with you later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0