The Shawshank Redemption

God morgon!

Vi tittade på Nyckeln till Frihet igår, fantastisk film
. Erik har tjötat om att den är så bra men sorglig och när han sa att den var sorglig så har inte jag riktigt velat titta på den, men igår så kände jag för en sån film och inte nå action och gud vad vacker film. Den var sorglig men det gjorde bara filmen ännu vackrare. Jag rekommenderar den absolut!

 

Filmen är baserad på en bok av Stephen King och jag ska leta upp den för jag måste bara läsa den. På engelska heter den "The Shawshank redemption". Om jag hittar den så kan jag länka till den, det kanske finns någon annan som vill läsa den?





Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

En av de bästa filmer jag sett!

2011-08-13 @ 10:09:17
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Sara

Ne det är aldrig fel :) tack så mkt, ja rosor är underbart fina :)

2011-08-13 @ 10:34:12
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0