Torsdag 11/8 - 2011

Här är dagens, som ni vet så är detta mina favoriter. Jag tycker att man kan använda dom till nästintill allt. Har också på mig armbandet från Tällberg, gillar det skarpt!

 

Idag fick jag reda på en väldigt spännande och rolig sak som gör att jag kommer tuffa genom sista året i skolan med ett till mål än bara att äntligen ta studenten. Ni som inte vet så tog jag alltså ett studiefrittår förra hösten, skulle egentligen börja 3an då men eftersom jag gick in i väggen förra våren så kände jag att jag behövde komma på banan ordentligt igen innan jag började med sista året. Så jag kommer alltså börja skolan nästnästa vecka. Känns lite dubbelt men jag får ju ta studenten äntligen så det är positivt. Alltså, en till grej som kommer vara ett stort och roligt mål för mig än studenten kanske jag avslöjar inom sinom tid, vill bara kolla upp det lite mer och se om det går.


Åker snart iväg med farmor, så vi hörs nog igen ikväll, hoppas ni klarar er ;)


Kram :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, det var verkligen jättefint gjort! :)

2011-08-11 @ 10:46:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

så fina smycken!

2011-08-11 @ 15:49:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: AnnaJ

Det svarta är supersnyggt, har ett brunt sånt :)

Hoppas allt är bra med dig?

2011-08-12 @ 13:36:52
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0