Julberlocker

Lovade igår att jag skulle lägga upp en söt nyhet, och här kommer dem!

Snart är det ju jul och idag är det ju faktiskt 1 december :D, så vad passar inte då bättre än lite julberlocker?


 

Sen vet jag inte ifall denna har någonting med julen men jag beställde den ändå för jag vet att den är väldigt uppskattad och omtyckt ändå.


 

Svalan är väldigt populär att b.la. tatuera in någonstans på kroppen och jag har en känsla av att den är väldigt inne just nu och att det som sagt är på tapeten att låta den pryda kroppen. Men om man inte är intresserad av att tatuera in en sådan vacker fågel så kan man istället låta den pryda handleden på ett smycke. ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0