Julhandling - Check!

Nu är jag klar med julhandlingen, puh säger jag bara. Jag är glad att jag fick växla lite pengar i en Hälsokost butik så jag kunde lägga in min jacka i ett skåp, annars hade jag nog svimmat på kuppen. Att det ska vara så svårt att hitta klappar till killar? (Tänker då på E framförallt, papsen är redan klar ;)) Men det blev nog bra till slut.

Har kollat på avsnittet där chokladkolafudgen var med och nu är jag jätte sugen på att göra den igen! Kanske blir innan jul? Vi får se. Har tänkt att fredagen ska gå till lite städning och fix.. så då kanske :) Känner mig så pysslig i fingrarna så jag måste sysselsätta dem med någonting, det får nog bli att slå in lite julisar!

Chokladen som var i fudgen.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0