Juliga bilder

 

 

Lite fina bilder som togs på självaste julafton. Har massa mer bilder att titta på :). Har fått suveräna och mycket fina julklappar, jag är jätte nöjd! Ska ta bilder på allt sen när jag har bra ljus här inne, nu är det ju lite mörkt ute så bilderna blir inte så fina som de kan bli.

Nu ska jag kolla lite mer på datorn, har så himla mycket inspiration inför shopping och förändringar i bloggen.. Ja ni hörde rätt! På måndag ska jag och Moa ta nya bilder till en ny header och annat smått och gott, ska bli så galet kul! Vill ha förändring och jag, jag är galen i förändringar. Love them ♥

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!!

<3

2011-12-28 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0