Magkatarr

Har suttit och pluggat sedan jag skrev förra inlägget. Har avverkat en Sam C uppgift som var att skriva ner svaren till provet som är på tisdag. Nu håller jag på med filosofi som jag har seminarium i på tisdag också.

Det som har kommit upp under hösten är min magkatarr, som jag har haft till och från i 5 år. Under mitt år som ledig så hade jag nästintill inga besvär utav den alls och kunde äta gott och starkt utan någon reaktion. Har även glapp i magmunnen som orsakar en del svårigheter också. Men nu när skolan har dragit igång så har den också gjort det, dessvärre. Dock måste jag säga att jag nästintill har väntat på den. För vad vore skolan utan magkatarr? Iallafall, imorse när jag gick upp och åt så var jag knappt hungrig, vilket är konstigt för mig för frukost är imprincip mitt favvo-mål om dagen och brukar alltid vakna upp med ett trånande efter frukost, och åt lite gröt och drack te istort sett. Har inte känt någon sug efter mat eller någonting under hela förmiddagen men nu äntligen! äntligen! så kom ett litet kurr i magen min. Känns som att jag vunnit på lotteri för att äta är en väldigt viktig del för mig, annars så drabbas jag av lågt blodtryck och yrsel, väldigt snabbt. Så nu ska jag, mycket glatt, anordna en liten lunch. Senare så kommer mamsen förbi så ska vi fika. Kommer väldigt passande då jag kan behöva en redig paus från plugget. ♥


magen måste ju få må bra? (Bild från Google)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0