Mitt nyår

Har ägnat dagen åt att göra mig iordning. Målat tånaglarna, packat och stått i. Vi ska fira nyår med Es syster och hennes sambo, dit kommer även några av deras närmsta vänner. Det blir 3-rätters och spelkväll :) Är så himla taggad och det ska bli så trevligt och roligt. Vi tar med oss ett spel som vi fick av dem i julklapp, Charader ;). E har lite dricka till sig och jag har jätte goda alkoholfria öl från pappas företag. Det kommer nog bli en jätte bra kväll och jag är galet redo för ett nytt år!

Jag provade att ta lite outfit bilder men jag känner mig så newbie på den fronten alltså. Tänkte visa min fina klänning som jag köpte på rean men jag lyckades inte få den på bild. Så ni får se en del av den och så kommer det ju tas bilder ikväll så då kanske jag har någon mer acceptabel bild efter. ;)

Så här hade jag tänkt att fira in det nya året, jag är redo!


 

 

Lägger upp några tidsinställda så hörs vi mer i morgon. Ni får ha en grym nyårskväll och en bra början på det nya året! Jag tackar för detta år och jag tackar alla er läsare som följer mig, jag är väldigt glad att jag har er :) Stor kram till er alla, och lova mig, ta det lugnt ikväll, ni får festa och allt, men ta hand om er och era nära. ♥

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0