Mys med tänd brasa

Förra söndagen så var jag hemma i villan och pluggade. Det var jätte mysigt då vi hade en tänd brasa och jag hade även med mig bakverk som jag och tjejerna bakade på lördagen. Fick mycket gjort i denna mysiga stämning, älskar att ha tända brasor, det ger sådan värme och stämning ♥



Ser ni brasan i bakgrunden? Med min kopp te till detta så var det ju fulländat!


(man behöver självklart inte använda märket som anges om man inte vill, det är ett reklamrecept).

Jag lovade ju er ett recept på denna goding, så
här kommer det!
Den är otroligt, galet god! Den tar inte långtid att göra, så jag rekommenderar er starkt att prova den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0