Överraskning

Dan före doppare dan..

Har en riktigt härlig dag idag!
Har precis bakat bröd och gjort chokladkolafudgen igen :). Nu ska jag börja städa. Jag har ordnat med en liten överraskningsgrej för E idag, tänkte då städa hela lägenheten och göra mysigt, bädda rent och städa sånt där som man inte gör så ofta, typ som torka av fläkten och damma av hyllor i badrummet och sånt ni vet. Så när han kommer hem ska det vara skinande rent och så ska det dofta nybakat och fräscht! Har även en liten dejt med Anne, så denna dag är helt perfekt :). Ikväll ska vi, jag och E, köpa god mat och slå in julklappar tillsammans och dricka glögg.. Bara njuta av ledigheten och bara vara med varandra, vi kommer nämligen inte fira julafton tillsammans så vi vill njuta så mycket det går bara.

Nu ska jag börja städa mina vänner, men vi hörs senare :) Puss på er! ♥


Det blidde favorit i repris, för hela receptet kika här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0