Struktur på grejorna

Hej vänner.

Har haft en dag fylld med saker att göra.
Imorse så skrev jag på boken, det var jobbigt men det gick bra. Jag visste att efter jag hade gjort det så skulle jag få gå och träna, vilket var super skönt för det gör att det jobbiga inte etsar sig fast så som det kan göra annars. Man får svettas ur det på något sätt :)

Jag har insett att jag måste ha struktur på mina lediga dagar.
Om jag inte har det så blir jag så otroligt rastlös och även om jag gör någonting skoj så blir jag bara på dåligt humör och otålig. Jag tror att det kan ha att göra med att jag var så otroligt energirik som barn, det sitter liksom kvar, jag kunde aldrig sitta still... Så jag har lagt upp strukturer på de närmsta dagarna. Det är inte lätt men om man gör det så blir det väldigt mycket lättare när väl dagen är här. Idag hade jag t.ex. denna struktur:

09.00 - 11.00: Frukost, skriva på PA
11.30 - 13.00: Gå t gymmet, träna, gå hem och duscha.
13.00 - 15.00: Äta mellis + tidig middag, göra smycken.
15.00 - 16.00: Göra mig iordning inför jobbet
17.00 - 20.00: Jobba :)

Så, så här har min dag sett ut och det har funkat jätte bra.
:) Är trött men på ett positivt sätt efter träningen och jag har fått lite smycken gjorda, så jag är helnöjd än så länge. Nu ska jag svira om till jobb-kläder och sedan vid 4 så hämtar pappa upp mig. Farmor är på Lugnett och får ansiktsbehandling så jag vill hinna träffa henne lite innan hon åker med pappa hem. Har med mig lite julisar som henne väninna ska få. Vi hörs senare vänner, ha det så fint så länge ♥




Ingen aning om vad jag gör med foten meen, så kan det gå. Även missat ett G i blogg.se.. Meeen så kan det gå ;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0