Törr i ansikte'

God morgon på er!
Bara två dagar kvar! Sen är det julaftoon :).
Jag är klar med alla klappisar, dock ska jag kika på en till grej idag bara. Men annars är jag klar. Hur går det för er? Är ni klara med alla klappar?

Jag ska träffa Leila idag i Sollentuna Centrum för en lååång fika. Ska bli umysigt! Sen har jag en liten grej till henne också, mihihi!

Alltså jag är så torr i ansiktet! Ändå så använder jag dag och natt kräm och allt sånt där som man ska använda, and still, torr som fnöske på hakan och näsan min. Förövrigt så tog min nattkräm slut igår, panik? Mja, jag får köpa en på Lugnett idag, redig tur att spa-terapeuten använder sig utav Excuviance som jag gör så jag kan köpa där. Så, nu vet ni det också. Hur är det med era hakor och näsor? Förhoppninsvis så har ni bara en var utav båda, men man vet ju aldrig? Någon som känner sig träffad? Vill ni förövrigt ha en liten recension om Excuviance produkterna som jag använder mig utav?

Nåväl, nu ska jag hitta någon passande bild och sedan börja fundera på vad jag ska ta på mig en dag som denna. Jag avskyr att vara varm och framförallt när jag går i köpcentran så idag blir det nog varmt under och en tunnare jacka med halsduk och allt sånt där istället. Så vet ni det också.


Bild från i söndags

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0