Äntligen en jacka!

Är hemma från centrum. Hittade ä.n.t.l.i.g.e.n. en jacka! Nu under denna period så har jag "bara" en stor dun-jacka, en jätte tjock yll/ull (armani)-kappa eller skinnjackor med väst över.. Varmt/Kallt? Har bara varit att välja liksom.. Som jag har sagt förut så fryser jag hellre än är för varm så jag har nu de senaste dagarna haft en långärmadtröja/kofta och en väst över.. Lite väl optimistiskt för det är ju inte jätte varmt ute direkt. Men nu, idag, äntligen så hittade jag en. Och på Rea! Lyckan är gjord. Den är så där perfekt härlig.

Bilden gör den ju verkligen inte rättvisa, får ta en bild när den sitter på sen :) Men jag var så ivrig att ni skulle få se den så, här är den! Som sagt, köpte den på Rea så den kan vara slut i vissa affärer, den är från KappAhl XLNT avdelningen.


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0