Älskade armband & budskap

Har suttit och gjort lite armband nu på dagen, är så himla nöjd över resultatet. Har provat lite nytt material, pärlor, och utan mellandelar på vissa, det blev riktigt bra och jag tror att kunderna på frisörsalongen Theo Klippet i Näsbypark kommer bli väldigt nöjda!

Vad tycker ni? Ge mig lite respons så jag vet vad ni tycker :)



















Satte på nya lås på vissa för att prova om Ni (kunderna) tycker det är enklare att låsa då.


Kommer upp en dagens lite senare, nu ska jag ha SPA-tid för mig själv inne i badrummet. Ska bli så skönt. Kom ihåg vänner att ni måste belöna er själva med småsaker ibland, man behöver inte ha gjort något speciellt för att "förtjäna" det, ni förtjänar det för att Ni är dem Ni är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0