Cake

Hmm. Vet inte om jag ska säga "fy på mig" eller "Gud vad duktig du är!".
Jag sa ju att jag skulle göra smycken nu, har det hänt? Nej.
Jag pratade med farmor i telefon och vi (eller jag) kom fram till att jag är lite trött på färdiggjorda bullar och kakor som man köper på Ica, (vårt stenugnsbageri i närheten har sommarstängt), så jag tog tag i saken och gjorde mig en egen björnkaka igen. Denna gång hade jag en tillräckligt stor form och resultatet blev göör'bra!

 

Receptet hittar ni här!

 

Hoppas min pöjk kommer hem snart så vi kan börja borra. Börjar bli lite knappt om tid snart känner jag innan vi ska iväg till farmor. Ikväll så m.å.s.t.e. jag göra smycken. Nu lovar jag mig själv det, OK?

 

Nu måste jag ta ur kakan ur formen, tjileevipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0