Emma-dagen

Jag blev lite tagen på sängen i morse, jag vaknade av att Erik hade ställt sig upp från sängen och stod där jätte pigg och glad. Jag förstod ingenting, han säger bara: "Ligg kvar och sov du, jag ska fixa överraskning! Kommer snart". Min hjärncell började jobba frenetiskt och letade efter en anledning till att han skulle ha en överraskning till mig. "Är det våran månadsdag? Nej. Fyller jag år? Nej.. Är det för att jag har sovit så dåligt och var lite trumpen igår? Kan vara.." Men trött som jag var så somnade jag om efter att hjärncellen teknade "Time-out".  Vaknade sedan av att jag hörde nyckeln i dörren och någon minut senare kommer han in.. "Nemen är du vaken nu? Grattis på namnsdagen älskling!!"

Vad kommer han in med om inte den här underbart vackra buketten?







 

Bortskämd? Jag? Kanske lite..


Alla pojkvänner och flickvänner säger ju att dom har världens bästa och hit och dit.. Jag kan med hela mitt hjärta säga att Jag har världens bästa och lite till. Aldrig har jag känt mig så uppskattad av någon förut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0