Fixdag

God morgon allesammans!

Tvätten är i fullgång och jag sitter i soffan med nyhetsmorgon i bakgrunden. Idag blir det en fixardag, tänkte göra en "Vill göra lista" här på bloggen. Har en del armband att göra idag också, vilket känns jätte skoj för nu har jag verkligen kommit igång med de nya pärlorna och nya designer.

Idag vill jag alltså göra detta:


- Göra en bakbok, där alla våra recept skall stå nerskrivna förhand och egentagna bilder skall finnas där. []
- Göra smycken, skissa på nya designer och en killkollektion? []
- Ta bilder på de nya smyckena []
- Skriva ner tigerkaka-recept []
- Fixa med kategorierna här i bloggen []


Hmm.. känns som att det var en del till. Men det kommer jag nog på under dagen :) Så nu ska jag börja med detta alltså, så vi hörs snart igen :)

Har glömt att berätta att jag för några veckor sedan fick jättefina pärlor av Anne, blev jätte glad för dessa gav mig lite mersmak för att göra nya armband och för att köpa lite nya pärlor :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0