Fotlänk

Tidsinställt

Förra veckan var jag och E hos hans syster och hennes kille, vi åkte till ett berg vid havet, det var dock lite kyligt men vi hade det kul ändå :) Anna hade lagt en beställning på en fotlänk med ljusa pärlor, och resultatet kommer här:

Blev riktigt snyggt alltså, kommer nog göra en likadan till mig själv senare :)

 

Om ni vill ha en fotlänk, i denna design eller andra färger och mellandelar så maila mig i kontaktformuläret till höger. Introduktionspriset för fotlänkar är 195 kr.

 

Just nu är jag och Erik på Ikea, kommer ha en del att göra när vi kommer hem också men jag ska försöka höra av mig senare ikväll så kika in då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0