Gó kväller

Nu är vi hemma igen. Har haft en supermysig och skön dag med god lunch, mysigt sällskap och lite shopping.

Blir inte långdragen nu utan ville bara berätta att jag lever ;). Ska göra fika nu så jag och Erik kan kura upp oss i soffan och kolla på vår favoritserie The Killing snart. Tänkte bara visa lite före och efter-bilder på hyllorna och det som kom upp i sovrummet. Efter att vi inte fick upp det själva så kunde Es superpappa komma och hjälpa oss, så dom kom äntligen upp :D Så glad jag blev!

Före & Efter



Före & Efter


Är jätte nöjd verkligen! Självklart står min favvoförfattarinna på första plats.

Hörs imorgon! Då händer det förhoppningsvis lite spännande grejjer :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0