Hemmakväll

Jag och Erik var bjudna till hans kompis idag på middag med andra massa trevliga människor.. Meeen, eftersom jag är så pigg och glad (Läs: Har feber och huvudet sprängs när jag står upp) så blir jag hemma. Vilket suger något otroligt för jag har inte träffat dom på jätte länge och vill verkligen göra det, träffa dom alltså. Blä, aja. Det är bara att ta det för vad det är och chilla hemma i soffan istället. Jag hade tänkt, om jag orkar, gå till en Ica som ligger väldigt nära och köpa lite gottis för kvällen, typ som vindruvor, nått annat gott att äta och tidningar. Jag fullkomligen älskar att ligga och läsa tidningar, brukar göra hundöron på sidor jag hittar någonting på och ringa in det. Vet dock inte vad jag ska äta ikväll men det löser sig, pendlar mellan att göra egna pannkakor (som att jag skulle orka?) eller beställa från online-pizza. Jaja, det blir någe. Kommer uppdatera lite under kvällen, för jag antar att ni verkligen spricker av iver över att veta vad jag väljer?

En liten paparazzibild från igår, jag är i fullfärd att vira filten omkring benen innan vi ska äta efterrätt.



Kommentarer
Postat av: Moa

Tack Emse för din kommentar på min blogg! Ja, det ska bli såå skönt att få det klart. Jag måste bli bättre på att ta det lugnt, det är kontentan av detta. :P Hoppas vi ses snart! Kram<3

2011-07-30 @ 17:58:29
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0