Iver & Lycka

Åhåhåhåh.. har knappt kunnat hålla mig från att skriva tidigare idag! Var i Åkersberga centrum idag och besökte en bokhandel, kom på att min favoritförfattarinna har ett boksläpp på G och jag har väntat och väntat på denna bok. OCH NU ÄR DEN MIN! Jag frågade en som jobbade där om de hade fått in boken då jag vet att den finns ute på nätet. Har inte beställt eftersom jag ville ha med mig den till landet, dit jag och Erik åker på onsdagförmiddag. Hon som jobbade där kollade i datorn och hon sa att den ska ha kommit ut nu. Hon gick bort till en vagn och där fanns den. Dom hade alltså inte hunnit ställa upp dem i hyllorna, ååh vilken tur att jag frågade efter den!
Nu är den min :D


åh den är äntligen i min ägo! Denna följer med i väskan till landet, sen ska jag plantera rumpan på altanen och läsa och läsa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0