Måndagmorgon

God morgon alles!

Sitter här med min kopp te och tittar på tv. Regnet står som spön i backen utanför och jag har en känsla av att det kommer bli en mycket härlig och mysig dag idag. Nu ska vi göra oss i ordning för dagen, vid halv 11 tiden så kommer Eriks föräldrar och hämtar oss och då står kursen mot landet :) Es mormor fyller år idag så vi ska fira henne där under dagen. När vi kommer fram så ska jag göra en tigerkaka, det var min absoluta favorit när jag var liten, min farmor gjorde alltid tigerkaka, så det ligger en stor förkärlek till det i mina smaklökar. Tar nog med mig min bok så jag kan sitta där och läsa om det finns tid. Så ni förstår ju säkert att det inte kommer bli så mycket bloggande idag. Lägger in ett inlägg för lite senare under dagen så ni får nått att läsa då också. Hoppas ni får en härlig dag! ♥

i höst kommer mina fina ljuslyktor lysa så fint..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0