Moa bar EMJLs

 

Jag pysslade igår som sagt med ett armband till Moa och när vi träffades så satte hon på sig det, blev riktigt bra! Eller vad säger ni?

 

Som sagt blev en jätte lyckad kväll igår, hade jätte kul och det tror jag alla hade :) Jag drack bara alkoholfriadrinkar, fick en specialare av bartendern, mycket gott! Slutade med att nästan alla satt å drack den den fast med lite alkohol i.

 

Tummarna upp för kvällen igår från mig!

 

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, ska iväg sen till villan och baka lite för sen kommer en av mina kusiner med sin söta dotter för fika och umgänge! Wiie :) Vi hörs senare vänner, hoppas ni får en mysig söndag :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0