Nåja, vad är en bal på slottet?

Borde egentligen vara i full gång med att packa och en del annat smått och gott (läs. energikrävande och inte vad jag har lust med just nu). Jag och Erik ska iväg till hans familjs landställe imorgonförmiddag och vi har en del å göra. Vi ska packa kläder, torrvaror som vi ska baka med där, städa så det är fint när vi kommer hem etc etc + inte glömma allt. Vi har skrivit en del listor och påminnelselappar för allt som ska göras och ej glömmas. Tror ni vi lyckas? Jag hoppas då det. Vi har hunnit tvätta idag också. (Bara jag som tycker efter ha läst det jag skrivit nu att jag och Erik låter som ett gammalt 70+ par?) Nåja, gamla 70+ par är söta, så det gör inget! *Leker med löständerna och vrider upp hörapparaten*

Nä.. jag borde väl ta tag i detta så det händer någonting
, just nu är lägenheten full med nytvättade kläder och kylväskor, packväskor och listor överallt. Så kan det ju inte fortsätta? NEJ, nu bannemig ska jag ta mig ett glas vatten och sätta lite turbo på tillvaron.

Handdukar vi köpte igår, just love them. Köpte med mig en till mörkblå handduk till mams min som också är frälst av det marina

 

 


Kommentarer
Postat av: mams

Fint!! :)

Lycka till med packeriet och planeringen...

pyss

2011-07-12 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0