Onsdagens och schvettigt

Mitt mående är väldigt konstigt, igår mådde jag inge bra alls på dagen, feber och ont i halsen, på kvällen samma sak men blev liite piggare när jag fick äta mysmiddag med familjen. När vi skulle sova så fick jag lite rethosta och nu på morgonen har jag ont i halsen och är varm, vet inte om det är feber men kallsvettas lite trevligt så där.

God förmiddag people!

Sov länge idag, väldigt skönt.
Kändes som att vi tog igen lite sömn (har ju sovit dåligt den senaste tiden). Dagen kommer bestå av ingenting i stort sett. E har fotbollsmatch vid 2 så han kommer åka iväg snart. Jag kommer bara ta det lugnt och se vart "sjuk"stadiet tar vägen. Igår efter jag bloggat på dagen så satte jag på Svt play och kollade på Sommarmord med GW Persson, så jag ska titta på det senaste avsnittet idag sen får vi se vad jag hittar på, om jag ska läsa eller slötitta på tv eller nått. Aa vi får se helt enkelt!

I onsdags så hade jag dessa smycken på mig. Jag var ju alltså först hos Sussie för att fixa naglarna och sedan åkte jag och Erik upp mot landet, och där stannade vi till igår.

Blue angel

- Blue sky

- Crystal white mellanrund och stor fyrkant

- Vingar --> Mellandel

 

Pink roses

- Pink flower

- Crystal white små fyrkanter

- Ros --> Mellandel

 

Champagne

- Champagne

- Crystal white mellanrunda

- Ros --> Mellandel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0