Pepp

Blev en sen kväll/natt igår, men gud vad mysig stund det blev. Efter vi hade firat Es kusin så åkte jag till min bästevän Anne. Hon gör en bröllopsklänning, och guud vad fin den kommer bli! Hon hade sytt och sytt och sytt ett bra tag så jag var där för lite sällskap, vi började med kolla på någon skräckis som gick på tv som hon hade börjat se på innan jag kom. Hjälp. Som tur var så drömde jag inte mardrömmar om den! Hon började sy lite och efter ett tag så behövde hon en välförtjänt paus så vi satte oss på hennes balkong och drack te å åt Ben&Jerrys, mums! Hjälpte henne lite med att sprätta och skrev lite packlistor å så, för hon ska iväg imorgon (jag kommer sakna dig ♥) men som tur är så är det inte så länge hon blir borta :)


Känner riktig energi och pepp inför idag, (trotts att jag sovit dåligt, kom hem vid 2 inatt och vaknat ex antal ggr). Vi ska försöka borra upp hyllorna i sovrummet och det som jag pratade om förut. Vi ska även fika lite med min älskade farmor, får se om jag bakar någonting innan vi går dit. Men nu ska jag hjälpa E med frukosten så han inte blir putt på mig :) Hörs snart igen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0