Så.j*vla.bra.

Jag är så sjukt nöjd! Fick till 30 st på bara 50 min typ, grymt? JA! Det har legat som en börda över mig att få detta gjort, så nu lyftes två ton från mina axlar och jag kan nöjt packa ihop mina saker i min jobbväska och tralla hem för att göra mig iordning och ta det lugnt, vi ska iväg för att fira Eriks kusin ikväll :) Har aldrig träffat henne så det ska bli jätte kul!

Ååh, lycka!


Jag har gjort ett tidsinställt till er i kväll då ni får se presenten :).



Toodellooo så länge vänner



Kommentarer
Postat av: Emelie

hej Emma! Jag undrar hur du gör dom där? Jag ska själv börja göra smycken och vill ha liknande på mina. Kram

2011-08-25 @ 16:56:26
URL: http://emeliecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0