Bättre sent än aldrig

 

Idag åkte vi in mot Norrtälje stad för lite strosande och tittande butiker. Först så hälsade vi på hos Eriks mormor, mysigt att fika lite med henne och kolla i fotoalbum :)!

 

När vi åkte in så var det dåligt väder, men sedan så slutade det iallafall att regna så då var det väldigt behagligt att gå omkring, det är dock lite roligt för för precis ett år sedan. på dagen, så var vi inne i Norrtälje och då var det 30 grader och gassande sol!

 

Här får ni en dagens också, har på mig Turqouise, Turkish och mitt allra första. En bättre bild finns här!

 

(Haha märkte nu när jag kollade igenom arkivet att det är lite svårt att hitta rätt inlägg när alla "dagens" heter "Dagens smycken".. Får nog bli lite ändring på rubrikerna ;))

 

Har haft en jätte mysig dag med älskling, dagen till ära så firar vi år och månadsdag idag. ♥


Vi köpte lite nya saker till lägenheten och annat smått och gott idag. Om ni vill veta exakt vad så får ni skriva en kommentar så visar jag när vi kommit hem :)

 

Hoppas ni får en rolig och härlig fredagskväll allihopa! Jag och E ska äta middag och bara ta det lugnt framför brasan, kanske till och med spelar lite spel :) (Det vi gör bäst)

Kram ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0