Sjuker

Jag är tillbaka. Försökte blogga från landet men mitt internet ville inte fungera så det vart inget, men det har ni ju antagligen märkt ;)

Tyvärr så har jag dragit på mig någonting,
har känt mig konstigt trött och hängig den sista tiden och igårkväll så fick jag ont i halsen och idag är jag rätt slut i kroppen och orkar inte göra mycket som ansträngning. Blä.. ingen bra timing men så blir det ibland. Så nu ska jag ta ur turbanen på skann' och sen göra mig en kopp te och sätta mig tillrätta i soffan och vila, det sägs ju vara den bästa medicinen.

I onsdags innan vi åkte till landet så var jag hos Sussie och fick mina naglar gjorda, och shit var snygga dom blev! Är så himla nöjd, detta är mina favoriter.

jag älskar ju blått och jag är så förvånad över mig själv att jag inte haft blåa naglar innan.


Sussie sitter på Mäster Samuelsgatan 21 i Hårskulptörernas salong, mitt i city! Ni hittar henne även på Facebook, sök på Nails by Sussie, där har ni en massa gottis att kika in :).


Nu ska jag vila, senare får ni lite bilder från landet och annat spännande ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0