Sliten

Sitter i skrivande stund på verandan vid villan. Har en liten dåligdag idag, sovit sjukt dåligt de senaste nätterna så jag är inte direkt den piggaste piggelinen i frysen. Meeen, det vänder nog snart!


Har gjort lite armband idag med några av mina nya pärlor, är sjukt nöjd med dom faktiskt. Funderar på att göra en ny kollektion som riktar sig mot lite mognare kvinnor. Har även gjort en design som är lite Unisex, har frågat min bror, Erik och pappa om dom skulle bära dem armbanden om jag ändrade dem lite, och dom sa ja. Så nu jäklar, snart slår min ena dröm in om att göra smycken till killar. Känns jäkligt skönt måste jag säga!



Detta mumsade jag på igår, skulle inte sitta helt fel just nu kan jag säga.


Kommer lägga upp bilder på de nya smyckena så småningom, när jag är lite piggare.


Ha en riktigt go fredag allihopa, skicka lite krafter till mig är ni snälla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0