Söndag, Bio-time

Så vad tycker ni om armbanden? Blev ett så stort ramaskri att jag suttit och godkänt alla kommentarer HELA eftermiddagen..

Iallafall, här kommer dagens, gjorde detta armband idag av lite pärlor jag fått av Anne som jag skrev om i förra inlägget. Är redan kär i det och har en känsla av att det kommer sitta på armen en herransmassans gånger.

 

Ang listan jag gjorde imorse..

 

- Göra en bakbok, där alla våra recept skall stå nerskrivna förhand och egentagna bilder skall finnas där. [X]
- Göra smycken, skissa på nya designer och en killkollektion? [/] blev "bara" smycken
- Ta bilder på de nya smyckena [X]
- Skriva ner tigerkaka-recept [X]
- Fixa med kategorierna här i bloggen [-]

 

Okej, så en grej failade, men samtidigt inte den viktigaste och "största" saken, så jag är helt klart nöjd med det ändå. Känner mig ju trots allt som en liten ros, som jag skrev till Moa i ett sms, efter mitt Spa:ande.

Senare ska jag träffa Annsie för lite middag och bio-kollande, känner på mig att det kommer vara mysfaktor 1000!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0