Taadaaa

Det är många som har frågat efter detta, vilket jag förstår för jag vill själv ha det. Jag har bara haft det lite klurigt med att tänka ut hur jag ska göra det. Har inte heller lagt ner allt för mycket ork och tid på att klura ut det. Men nu! Nu har jag gjort det (Med hjälp av en tjej på arb.terapin) :) Så nu kan jag presentera med glädje... EMJLs Smyckens...Halsband!

Detta är alltså en del utav hela halsbandet, i dessa lås ska man hänga fast ett armband. Denna del heter halsband (även om det fattas en del, alltså armbandet)

 

 

Så här :)

 

Själv tycker jag att detta är riktigt snyggt. Ska göra andra halsband med bara vita och ljusa pärlor som jag köpte för någon vecka sedan. Men nu vet ni, ni kan alltså beställa ett halsband och om ni redan har ett armband så kan vi fixa så ni får ett skräddarsytt halsband med pärlor som matchar med erat armband.

 

Dessa pärlor kan ni b.la. få halsbanden i:

 

Ni kan självklart beställa ett halsband och ett armband som paket, introduktionspris för paketet: 300 kr (jämf. 350 kr)

Kommer komma ännu bättre bilder på detta. Har ni några frågor? Skriv till mig i formuläret som finns till vänster under "kontakta mig här!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0