Tillbaka

Hej igen!

Nu sitter jag i villan och äter lunch, eller en second breakfast kanske man säger (med tanke på vad jag äter).

yoghurt, två ägg på gång och cappucino.


Laddar alltså upp inför stansningen. Kommer nog gå bra, är bara trött.. Sov inge vidare i natt pga sjuka drömmar och inte nog med det så vaknar jag utav att grannarna börjar borra och hamra kl 8 på morgonen för att bara hålla på i en timme och sen är det tyst i 2 timmar och sen börjar dom igen! Gaah.. Aja, får väl sova i natt istället :) Här ute i villan så är det lugnt och skönt, nu är det väl de här grannarnas tur att bli galna sen när jag börjar stansa! Haha, stackarna. Men det måste göras :)

 

Nu ska jag få i mig mina ägg och kaffet sen är det bara å köra igång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0