Torka

Gårdagen var väldigt skön och mysig! Hejjade på när Es syster sprang halvmaran, jäkla insats alltså, sjukt duktig :D Efter det blev det grillning och film. Mycket trevligt och mysigt!

Idag känner jag mig lite halvpigg, lite krasslig :S Inte bra! Ska inte bli sjuk :) Det har jag bestämt mig för.
Vad tycker ni om min överraskning? Var det en bra grej? Hoppas det gillas. Om jag har ork och kraft idag så kanske det blir några armband och halsband.

Känns som att det blev en rätt torr helg på bloggfronten, ingen inspiration över huvudtaget :P Men den återkommer nog senare.

Moa hade en superduper cool och bra idé angående smyckena och bloggen, det ska vi snacka mycket om sen när dom kommer hem (dom är i Umeå nu). Längtar tills det blir av kan jag säga.

Fotograf: Ami Holmström
Redigering: Ami Holmström
Modell: Emma
Naglar: Nails by Sussie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0