Torsdag 14 Juli 2011

Det som är "jobbigast" när man är på landet det är att man oftast inte gör sig iordning eller så, vilken gör att man känner sig rätt ofräsch och "trashig" (gud vad jag inte gillar att skriva det där ordet:P). Så nu ska jag in, borsta tänderna (nej har inte gjort det efter frukosten som åts för en timme sedan), köra lite torrschampoo i håret och byta om (sitter för tillfället i mjukisbyxor t-shirt och tjocktröja). Nu börjar solen komma fram också så nu äre dags å byta kläder. Det är rätt kallt här om solen inte är framme.

Så nu ska jag in och fräscha upp mig, stänga av datorn och bara ta det lugnt. Sia dagen helt enkelt.

(En fjärlig har försökt landa på mig ett antal ggr nu.. lite läskigt om jag får säga det själv. Försöker säga till den att jag inte är intresserad och har en pojkvän, men den är j*vligt envis, har ni några förslag på hur jag kan dissa den utan att låta för vrång? Tacksam för svar..♥)

Kommentarer
Postat av: mams

det var nog mormor som bara ville säga hej! :)

pyss

2011-07-14 @ 11:49:36
Postat av: Emma

Mmm det var det nog :) Min mojmoj! <3

2011-07-15 @ 18:27:30
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0