Whispering

Har suttit en liten stund framför datorn nu och tänker istort sett hela tiden "måste blogga, måste blogga, måste blogga.." Inte på ett frenetiskt stressande sätt utan mer, att jag vill men har ingen aning om vad jag ska skriva om. Har smyckesgrejorna bredvid mig och lyckades få ihop ett armband förut, men har ingen ork att ta tag i det mera. Vet inte varför men jag känner bara ingen lust helt enkelt, men det är okej.

Får se om lusten kommer tillbaka efter vi har varit hundvakter, dock har ju E semester nu också och då vill jag ju vara mer med honom? Men, jag ska göra mitt bästa friends.

Grejorna liksom bara ligger där och viskar "Emma... Emmma...gör nått med oooss..."

Och jag bara skiter i dem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0