Lite mera Emm-ig

Fixat lite utav de saker som jag har på min lista. Skönt att kunna bocka av!

Är helt seg och trött i huvudet. Trodde man skulle vara piggare efter helgens vilande? Aja, rätt seg och dryg känner jag så det är nog bäst att jag sätter mig i soffan och gör något som inte involverar en massa tänkande och annat.

Vid 5 tiden när pojken kommer hem ska vi ta en tur på cykel för att se om min yrsel klarar av det. Kan knappt springa 5 meter utan att allt snurrar, men nu ska vi va' positiva va? Right.

Hörs när jag är lite mera.. Emm-ig :)


bjuder på vackra bilder från i vintras när vi var uppe i Åre med Eriks föräldrar. Bilderna är inte redigerade, bara tagna med min grymma kamera. Ja jag har en grym kamera, min bebis ♥


Och nu kanske ni undrar vad f*n detta har med pärlor att göra? Think again ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0