Midsommarafton

Glad midsommar allihopa!

Igår var det ingen bra bloggdag, jag hade fullt upp hela dagen och var helt slut när jag kom hem. Men det tar jag igen idag och i helgen :)


I förrgår så köpte jag lite nya pärlor igen, haha
. Har kommit på en ny design. Har velat göra halsband men har inte riktigt lagt tid och ork på att fixa det. Men i onsdags så fick jag hjälp av en jätte gullig tjej på arbetsterapin! Då kunde jag ju inte hålla mig från att köpa material så jag kan göra halsband :).


Älskar den här färgen på pärlor, den är så vacker.


Och så de här små japanska glaspärlorna, mums!



Och lite wire"lina" :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag brukar beställa på pagoni.se,HelmiQ.fi och sirlig.se :)



Glad midsommar till dig oxå! :)

2011-06-24 @ 11:48:15
URL: http://juliaannaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0