Midsommardagen & armband

God morgon everyone!

Blev en tidig start för min och Eriks del. Vi ska iväg till hans familjs landställe, ska bli jätte härligt att komma ut dit. Har med mig datorn och en dongel dit men det återstår att se om det finns någon mottagning. Så det märker vi ju inom sinom tid :)

I onsdags så fick jag en massa bra hemsidor nerskrivna av en tjej på arbetsterapin som också håller på med smycken :) Har inte hunnit gå in på dem än, men det ska bli väldigt kul att kolla in alla, lär ju hitta en massa som jag vill ha ;)

Här är alla armband som jag ställde ut i veckan, fick några sålda redan då :)

I veckan så kommer jag lägga en massa krut på smyckena, bloggen m.m.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0